Novinky 2021: Akvizice a plány do budoucna

David Maralík

08/31/2021

👋 Dobrý den,

jmenuji se David a rád bych se v krátkosti představil a sdílel s vámi informace co se aktuálně u nás děje a jaké máme plány do budoucna.

 

Jsem zakladatel společnosti IT Lab, která koupila Costlocker v červenci tohoto roku.

Se spoustou z vás jsme se již seznámili na našem chatu nebo zoom callech. Od roku 2020 jsem členem týmu Costlockeru a mám n a starosti produkt.

IT Lab, zrovna dnes slaví 10 let. Nejsme investiční fond. Jsme společnost, která staví digitální produkty a služby pro ostatní firmy s orientací na USA a západní Evropu. 

Costlocker interně používáme od roku 2017. A od začátku jsme si jej zamilovali. Proto jsme se zapojili do rozvoje Costlockeru a chceme jej do budoucna rozvíjet.

Nemáme investory a externí tlak na rychlý růst a exit. Chceme se věnovat rozvoji Costlockeru dlouhodobě a těšíme se, že jej společně budeme posouvat dále.

 

Co se dělo

O Costlockeru v poslední době nebylo moc slyšet. Toto je nový článek na blogu po více než dvou letech.

Poslední rok jsme stáli před velkým rozhodnutím - v zásadě jestli chceme ponechat existující technologií, nebo chceme vnitřnosti Costlockeru postavit téměř od začátku znovu.

Přebudování technologie nám umožní do budoucna rychlejší rozvoj a vývoj, nicméně nás zastaví nejméně na jeden rok v rozvoji. Na druhou stranu pokračování ve stávajícím techstacku nás doběhne později.

Jak jsem zmínil dříve, plánujeme se věnovat Costlockeru opravdu dlouho. Proto jsme se zavřeli v kancelářích a home-officech a začali na přestavbě makat. Hlavní cíl bylo posunout technologie za zachování stávajícího uživatelského rozhraní.

Na přepisu jsme začali pracovat v Q2 2020 a konečně máme největší a nejtěžší části za sebou. Většinu nové technologie již máme nasazenou. V budoucnu napíšu příspěvek více do detailu pro osoby, které zajímá technologický detail.

 

Co se právě děje

Současně s technologickým upgradem uvádíme 2 novinky:

 

1. Plánování zdrojů

Plánování zdrojů je zcela nový modul, která vám umožní plánování a řízení kapacit týmů, osob a projektů na kterých pracujete.

Resource planning

Resource planning

Aktuálně spouštíme funkci v omezené beta verzi pro získávání zpětné vazby. Pokud chcete být součástí přednostní beta skupiny,  prosím napište nám na chat nebo na support@costlocker.com

Pro všechny zákazníky pak plánujeme funkcionalitu spustit v beta verzi v Q4. Současně budeme nadále celý nový modul rozšiřovat.

Plánování zdrojů bude součástí stávajícího předplatného, nemusíte mít obavy ohledně dalších poplatků.

 

2. Nová platební brána a flexibilní nastavení ročního předplatného

Mnoho z vás mělo v poslední době problémy s platbami ohledně 3D secure. Rozhodli jsme se pro změnu poskytovatele platební brány a postupně migrujeme všechny zákazníky na Stripe.

Nově pro roční a půlroční předplatné dáváme převádíme nevyužité licence do kreditu do dalšího období. V nápovědě popíšeme detailně jak to funguje, nicméně pro vás to znamená že na ročním předplatném ještě více ušetříte.

Pokud chcete zmigrovat na Stripe dříve, prosím napište nám na chat nebo support@costlocker.com.

 

Plány do budoucna

Upgrade technologie a plánování zdrojů je pouze začátek. Posilujeme náš vývojový tým a investice do produktu.

Integrace Zapier / Integromat

Integrace Zapier / Integromat

Paralelně také pracujeme na prototypování a návrhu integrací se Zapierem a Integromatem. Umožní vám to integraci s cca 1500+ dalšími nástroji, které běžně používáte ke své práci.

Uživatelsky nastavitelné produkty v projektech


Víme, že je důležité vidět informace o projektech na jednom místě. Proto budeme mít brzy možnost konfigurovat pohledy na seznam projektů. Nastavíte si filtry a pohledy uložíte, abyste je měli kdykoliv dostupné.

 

Tak toto byl můj první článek na blogu Costlockeru, Budeme vás o novinkách s týmem informovat častěji.

Pokud máte nějaké dotazy nebo připomínky, neváhejte mne kontaktovat přímo na david@costlocker.com

Děkujeme za podporu!

David Maralík